torsdag 5 augusti 2010

Ordkrig mellan mina favoritbloggar

Nu har det hänt - mina två favoritbloggar har råkat i luven på varandra. Det är Rickard Engfors och Marcus Birro som börjat fightas (jag skrive inte fajtas) om huruvida HBT-rörelsen är omhuldad ellr inte, vilket Marcus påstår. Han brukar ju sticka ut hakan. Min vana trogen försöker jag som alltid att mäkla fred. Med mina kommentarer vill jag få dem att förstå varandra, för jag tycker nog att det ligger en hel del i vad Marcus anser, sedan kan ju orsakerna vara något oklara. Förstår också Rickards indignation och resonemang. Får väl se hur det slutar om det nu gör det.


2 kommentarer:

  1. Ja, visst går det att förstå både sidorna.Vilket ju alltid är enklare när man är på distans.
    Skall försöka tänka mycket mer på det framöver. Att stå på distans. Där du Anders är så bra på att placera dig. Tror det påverkar förmågan att se de stora penseldragen då.

    SvaraRadera
  2. Saknar dina artiklar, så nu får du snart skriva någor underfundigt igen..
    elisabeth

    SvaraRadera