måndag 19 oktober 2009

Skugga av sig själv


Häromdagen sken solen och då lyckades jag fånga min skugga på bild. Har annars aldrig vare sig lyckats med att fånga den eller att springa ifrån den. När jag var yngre och joggade mycket försökte jag med att springa ifrån mig själv och mina eventuella problem och lyckades faktiskt rätt ofta med det konststycket. Att motionera rensar hjärna och hela systemet på något sätt, man mår bra. Nu när man blir äldre och nästan bara promenerar eller cyklar i makligt tempo så har man inte en chans att komma ifrån sina problem. Därmed får man försöka att bli kompis med dom istället på något sätt. Snacka med dom och förlika sig. Bejaka kallas det väl med ett sådant där ord som många använder men inte bejakar, f´låt vet vad det betyder.

1 kommentar:

  1. Ett bra sätt att fota sig själv så där, du ser ju kanonsmal ut.

    SvaraRadera