måndag 25 januari 2010

Vinter





När jag låg i lumpen så sa man att det enda positiva som kom ifrån öster, det var kompassens missvisning. Just nu ligger där ett djupt högtryck över ryssen och terroriserar även vårt land. Nu får det väl snart vara nog. Titta på mina isiga exteriörer. Titta på min nya investering för att hålla liv i de stackars fåglarna (dom har inte hittat den än). Kan ju också vara så att nu när jag köpt en sådan däringa automat, ja det blir det väl varmt snart så att den inte behövs längre. Hur som helst det var mycket härligt att se hur mycket folk som var ute och promenerade på isen igår. På vägen hem tänkte jag i ett ögonblick att åka förbi och hälsa på x-svärmor som jag brukar, men visst nä, det går inte längre, hon är ju i himlen nu. Tomt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar