fredag 25 juni 2010

Midsommar solitär!


I år firar jag midsommar i ensamhet. Inget konstigt i det. Jag älskar att umgås med mig själv, sitta på min lilla terraza i trädgården och titta upp mot tornseglarnas flykt. Dessutom är det ju en del häftiga fotbollsmatcher på g och dem följer jag gärna från min lilla uteplats. Håller dessutom på att plugga in mig på min nya så kallade smartphone eller iphone eller vad det nu heter och det är ett bryderi för knoppen. Imorgon ska det grillas t-bonesteak tillsammans med Job och Rune, det ska bli trevligt. Jossis är på konfirmationscamp i Karlberg som ledare för 6:e året i rad vid Björkö och jag är glad för att Danmark åkte ut ur VM. Danskjävlarna som spöade oss i Sverige där vi fick en massa regelrätta mål bordömda. Fy! Förlåt Jensi, jag gillar dig ändå även om du råkar ha danskt ursprung :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar